Hírek

Elfelejtette befizetni a számlát?
2017-08-01 09:04:19
Kategória: Hírek

Egy tárhely, vagy domain hosszabbítás számla befizetése számos okból elmaradhat. Az ember elfelejti, vagy már megváltozott a számlaküldési e-mail címe, és nem jelezte, stb. Mi a teendő, mik a határidők? Most megmutatjuk, miért tartanak minket a türelem szobrainak ügyfeleink.


 Automatikus számlázó rendszerünk mindig a tárhely és/vagy domain fordulóhónapját megelőző hónap első napján (tehát a májusi évfordulós szolgáltatásokról április elsején) küld proforma számlát e-mailban az ügyfél által megadott címre.

Ezen levelünket a rendszer nem fizetés esetén, Fizetési emlékeztető tárggyal a hónap 20. napján ismét elküldi.

Ezt követően kétféle emlékeztetőt küldünk még:

- Amennyiben domain hosszabbítás díját tartalmazza a számla, akkor a domain lejáratát megelőző héten újra figyelmeztetést küldünk.

- Ha tárhely díj szerepel a számlán, akkor a számlaküldést követő hónap 20. napján egy Fizetési felszólítás tárgyú levél érkezik Önnek.

Mi történik ezután nem fizetés esetén?

- A domain automatikusan Felmondás állapotba kerül évfordulója napján. Fontos: A domain nem veszik el, nem törlődik, csak nem működik, vele együtt a levelezés sem. Általában ilyenkor derül ki az ügyfelek számára a nem fizetés, és keresnek minket(mert már nem használják a számlaküldésre megadott fiókot). Ilyenkor az új címre azonnal elküldjük a számlát, és amikor beérkezik az összeg hosszabbítjuk a domain nevet, ami ismét működni fog.

- Tárhely esetében a következő hónap első napján (vagyis az eredeti számla küldése után két hónappal) felfüggesztjük a tárhely működését. Ilyenkor a rajta tárolt domain nevek nem működnek, nem lehet belépni a felületre, és a levelezés is leáll. Befizetés esetén azonnal visszaélesítjük a tárhelyet. A tárhelyen tárolt adatok természetesen nem vesznek el.

Ha egy tárhely befizetés hosszú hónapokig nem érkezik meg, akkor hozzávetőlegesen fél év múlva, hagyományos postai levélben hívjuk fel az ügyfél figyelmét a tartozásra. Amennyiben a befizetés ekkor sem történik meg, 30 nappal később(tehát 8-10 hónappal a számla küldése, és számos emlékeztető után)  a tárhelyet töröljük teljes tartalmával ami már nem visszaállítható.

Mi szeretjük elkerülni az ilyen tárhely törléseket, ezért kérjük ügyfeleinket, ha e-mail címet változtatnak, jelezzék nekünk, hogy a küldött számlák ne kallódjanak el, és szolgáltatásainkat folyamatosan biztosíthassuk.



A cikk képei: